ready to show

Så nu har jag käkat så nu är det dags att skriva om det jag lovade innan jag gick och käkade :)

Jo det är nämligen såhär att jag och Filip satt och kollade America pie (vilken av dom minns jag inte) och så när den var slut så var det första han sa "jag hade velat gå på college" och då fick jag upp den idéen i skallen och det hade ju varit en rolig sak att testa på.

Tänk att festa och dricka ur dom där röda glasen


Det hade jag lätt vilja vara med om. Träffa nytt skönt folk och sedan festa och oh jag vill bara vara med om en sån sak, hade varit asroligt! :D Jag hade iallafall fått uppleva en massa som skulle vara svårt att glömma på ett sånt ställe och jag gillar ju att det ska vara såna där awesome stuff som jag får sätta på minnet! :)

Så detta är min och Filips dröm, måste nog ta med honom och sticka till ett perfekt ställe, fyfan vad nice! :D

Så nu vet ni det :) hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0