Nu sitter jag här i luleå och väntar ti...

Nu sitter jag här i luleå och väntar tills ante ska komma så att vi kan börja åka mot kiruna :) fast det dåliga är att vi åker först om 3-4 timmar och jag här ingenting att göra men en sak är ju tur och det är att jag har min musik, hade aldrig klarat mig annars! :) blir rätt skönt att komma fram till stan idag eftersom att jag inte vill sova i just denna lastbil för snacka om att den ser äcklig ut invändig.. Så om ni ser en stor, fet, gul, DHL lastbil som åker på vägen mot stan eller i stan så är det säkert den jag åker med. Jaja jag ska inte gnälla för jag får åtminstone åka gratis och sedan har jag inte alls bråttom någonstans idag så det är lugnt :) men hare king, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0