målat förfullt

Heeej bloggen!

Som ni ser ät klockan runt 5 men inte stoppar det mig och syrran nej, utan vi har målat, kollat en film och sedan jagat en fluga i mitt rum, haha :) + att vi har kollat i fotokatalogerna som är ifrån stan (Kiruna). Iallafall så har jag lite bilder att bjuda på som kommer upp snart i inlägget :) 


syrran

 
Och jag, snygga shorts tihi ;)

Snacka om att det var varmt så det fick bli en gammal bikini överdel och ett par gamla shorts, funkar perfekt när man ska måla ;)


Hhmm, inte håller du vad du lovar, vilket shiiet! Nä men det var inget "stort" så jag kan ta det absolut lugnt och du, tur för dig! ;) hade kunnat varit värre. Imorn mår jag bättre än igår och så hoppas jag på solsken för då ska jag bosätta mig på bakgården för jag vill blir brunare! :D Sedan vill jag använda mina nya shorts och bikini på det, jepp men mer perfekt kan det ju bli med en söt kille här, men det är typ omöjligt för honom, typiskt dig Christian! ;o och en till sak som är typiskt är ju att jag inte tänker bada imorn eftersom att jag hade feber igår och jag vill inte att det ska bli värre, nej tack!

Aaaaja, godnatt puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0