Leva som en kung!

Min plan blev förstörd :( Den var nämligen såhär; Jag skulle åka med farsan mot stan men han skulle stanna alldeles för länge i Umeå så det gick inte.. Fuck this shit!

Men det är lugnt, jag har en ny plan om hur jag ska ta mig upp och denna är vattentät, iallafall så långt jag har planerat :D Så byn, here I come!

Kom nyss hem ifrån grannen eftersom att mina syskon badar i deras pool och jag orkade inte bada eftersom att jag redan hade gjort det, ni vet, jag vill inte bli torr igen så att jag måsta börja använda bodylotion för det är alldeles fööör jobbigt :O Men ska väl duscha snart och sedan ska jag fixa frillan och kleta på lite smink så att jag kan få lite bilder som jag kan bli nöjd över för jag vill verkligen göra en ny design på bloggen, är nämligen trött på denna, fast som ni alla säkert vet om så kommer det ta svin länge innan den är klar, ni som läst min blogg rätt länge vet nog om att jag är kräsen om hur saker och ting ska se ut, som en tjej som försöker välja kläder, man får aldrig till det ifrån första början ;) Men jag ska fixa den och det lovar jag!

Mer som hänt idag är väl att jag tog med mig familjen och drog och badade. Örjan har köpt en moppe till oss men jag vet ju om att det är endast Josefin som kommer att använda den eftersom att jag tycker att det där med att köra moppe är så 2009 ;) 

Aja nog med snack så nu ska jag ta och gå ner och duscha mig så att jag även kan skicka en bild till min underbaraste, han har börjat tjata lite så det är väl dags att han får en då, lite snäll kan jag ju vara :) Aah men ha det bäst tills vidare, puss och kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0