let me be your hero

Yeah här sitter jag i sängen bara för att jag har gått och blivit sjuk, inte alls roligt att vara sjuk på ett lov. Fast det är rätt skönt att sova ändå men då flyger bara dagen iväg och det gillar jag inte :s

Till helgen är det Fränstafestivalen men jag vet inte om jag ids gå, är jag frisk så kanske annars blir det nog inget. Men jag måste dit på lördag(?) eftersom att min kära mor hoppas på att en speciell gubbe är där, fast jag hoppas på att han inte är där x) Min mamma vill nämligen att han ska göra en katrikatyr av mig så att hon har en på varje barn. Aja ser ju om jag är frisk, det är ju några dagar kvar dit och isåfall får jag hoppas på det går fort (y).

Ja, jag ska berätta om dagen igår för jag orkade ju aldrig igår eftersom att jag snackade med Sebbe och sedan blev jag för trött men det är lugnt, jag tar det nu :)

Jag, Josefin, Jennifer, mommo och mamma åkte till Birsta igår och ett av det första vi besökte var arken zoo där det fanns en fågel som flörtade med mig och sedan skrattade den åt mig när jag snackade med honom, han heter nämligen Putte :)


Jätte fin fågel, fick nästan lust att köpa en på grund av honom :)

Sedan gick vi in dit vart det fanns små djur liksom kaniner och marsvin osv och jag kan lova er att kaninerna var sjukt söta och jag fick lust att skaffa mig en ny eftersom att min förra rymde..




Skit söta varelser :)

Sedan har vi gått omkring och jag köpte några saker av det jag behövde, hittade inte allt men det finns ju fler gånger.


fyra linnen. Ljust grön, vitt, gult, persika


Leggings, Bh, string och shorts

Det var dom kläderna jag köpte igår i stan. Och vi var där ifrån ungefär 11 till 7, rätt segt och jag hade rätt så ont i fötterna men jag hade kommit på att jag ska börja träna på egen hand nu så jag tog fram träningskläderna och började inomhus och sedan stack jag och Örjan ut och cyklade, jag blev helt förvånad att jag pallade men vi cyklade faktiskt 1,5mil igår, skönt att veta att jag klarade det men idag blir det inte så mycket träning för idag ska jag nog ligga kvar i sängen hela dagen.

Men nu ska jag försöka sova lite så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0