jag ska tatuera mig!

YEEES! Äntligen får jag tatuera mig :D idag var jag och kollade på tatueringar och imorn blir den av (y) den ska nämligen sitta på höften, alltså där vid troskanten :) har velat haft det en lång tid och imorn blir det av!

Än till ska jag inte visa vilken jag har valt, nej, utan jag ska visa den när den sitter på plats. Fast det blir några dagar efter den kommer ju vara uppsvullen och allt.

Fast nu ska jag ta och åka till Fränsta för att lämna syrran, sedan ska jag hem och ångbada ansiktet och göra ansikts peeling, det kommer att bli jätte skönt, och sedan ska jag ta och lägga mig och sova för jag är as trött! :o

Men skriver kanske senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0