Jag har nog bestämt hur jag ska göra, ja...

Jag har nog bestämt hur jag ska göra, jag vet nog precis hur jag ska göra. ;-) nä men det var seriöst. Om allt funkar som jag vill så har jag den perfekta idén (som vanligt ;-)) men som vanligt så ska jag inte berätta min idé, kanske om den funkar, annars får ni försöka lista ut den själv; jag och stan är era hjälp ord för denna gång, yeah! Fattar inte, jag brukar inte få några idéer men nu under sommaren har jag fått en massa, nog för att dom har handlat om samma sak men det kanske funkar på andra saker också (y) :) fyfan vad jag har lust att fixa mitt rum just nu, har många idéer men då är jag fast i byn, snacka om dagens fail! Men vad ska jag säga? Snart över är väl 2 ord som borde passa in bättre än några andra ;-) men jag känner mig ändå rätt taskig men hallå?! Ibland får man tänka enbart på sig själv så att jag kan få det jag behagar, så ska det låta :-d men nu ska jag ta och hitta på något så att tiden går fort :) hare king, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0