I natt sover jag inte ensam!

Nej det stämmer, fast jag kommer inte heller sova med min raring heller utan jag kommer få sova med min lillasyster Josefin, yeah! not. Det är nämligen såhär; Ole (min morbror) och några till eller ja, dom är 8 stycken så jag var tvungen att offra mitt rum och min säng :( för en natt, syrran klarade sig bara för att hon har sina möbler helt huller om buller, så jag får sova här med henne, vilken lycka, not.

Alla som läst min blogg idag vet ju om att jag skulle tatuera mig idag och nu är det gjort (y) fast eftersom att jag inte har min egen dator just nu så kan jag inte lägga in en bild på den, så imorn blir det mest troligen en bild på den (y) Jag kan ju berätta om vart den sitter iallafall, den sitter på höften och det är en blomma med tribal :) Han som tatuerade mig sa att det skulle göra jätte ont på just det stället, men jag hade bestämt mig långt innan och nu har jag en :) Han berättade också om att typ alla som han hade tatuerat där hade börjat gråta, men inte jag, det gjorde inte så ont, trodde på värre och då var det ju lugnt :)

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag än att vara hemma, tatuerat mig och sedan fått besök av 8 pers som ska sova här :)

Men nu ska jag göra annats, så hare bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0