glider vidare mot friheten

Vet inte vad men jag känner mig så otroligt bra just nu! Det är lite sjukt men det är en sak som fattas, hade inte varit helt fel om jag fick vara med min pojke just nu, saknar honom grymt mycket! Men jag antar att ett telefonsamtal är det närmaste jag kan komma just nu, vilket är trist men jag lovar, innan sommaren nått sitt slut så ska jag ha fått träffa honom minst en gång till! :) Men helst flera gånger cause I love him!


I knew how it felt to be another one in need of someone to show the way
Until you saw a part of me that nobody else
Could see and my life hasn't been the same

You make me feel lucky as I can be
You make me feel lucky as I can be

Before I couldn't get a break,
Never had a chance to make
The impressions I want to
But now it falls right into place
When I get to see your face
Then there's nothing that I can't do

No more dark days, only sun rays
No more hard ways with you today


Dagen idag eller ja, i nu läge så blir det igår men eftersom att jag inte har sovit än så räknar jag det som idag, smart ;) Jaja, men idag har inte så mycket speciellt hänt förutom mot kvällen men dit kommer vi :)

Dagen började med att jag fick trösta min lillebror eftersom att Sara hade klöst honom men det gick fort över som tur var och sedan blev det att t adet lugnt eftersom att jag var svin trött, tog en skål med jordgubbar och grädde, gott! Sedan fick jag laga mat åt småttingarna och sedan var jag ute med resten av gänget, jag och Jennifer spelade kubb mot min lillebror Jimmy och självfallet vann vi men det var rätt orättvisa lag, jag är 16år, Jennifer 17år och Jimmy 4år, haha stackarn men imorn har dom lovat fint väder och då ska jag nog ta med mig gänget och sticka och bada och det låter helt awesome! Efter det kom morsan hem och bla bla hände inget speciellt på typ 1-2 timmar. Vi fixade hundgården och sedan började det regna och då blev det mer jordgubbar och te :) Sedan drog jag till Fränsta för att umgås med Emil Beldt och Victor Dahl, vi hade det rätt trevligt och jag umgicks med dom i några timmar och sedan for jag hem igen och direkt när jag kom hem så tog jag med Zita på en promenad och så sjöng jag för full hals när jag gick där i skogen och varför? Jo bara för att jag älskar att sjung + att det är bara jag och Zita som hör det :)


Min lilla älskling!

Och när jag kom hem och efter några minuter så ringde älsklingen mig och nu sitter jag och väntar på att han ska ringa igen som han lovade, men jag ser ju om jag hinner somnam synd för honom då ;) men raring, jag älskar dig iallafall!

Men nu går detta inlägg mot sitt slut så jag måste bara skriva Filip Nordmark är min absolut bästavän i hela världen, älskar dig vännen! Sådär nu kan jag sova gott så nu får ni klara er kära läsare, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0