Fränstafestivalen?

Det står mellan det eller att stanna hemma. Det finns direkt inte sådär extremt mycket där om ni minns det men man kan ju alltid träffa polare, äsch ser ju hur jag gör :)

Försöker få med Emil men jag vet inte om jag lyckas, men det lär jag väl märka inom kort :)


Vet ni en annan sak som jag blev underbart glad av? Jo jag hittade nämligen ringen som jag fick av Tim på vakan. Vi var i Fränsta på "området" och kollade när småttingarna sjöng och så kände jag i mina fickor på tröjan och där hittade jag den, snacka om att jag blev glad! :) Och när jag kom hem så fixade jag den med en kedja så nu är det ett fint halsband som jag har runt halsen just nu, happy! :D

Sedan har jag testat att sota ögonen och jag blev rätt nöjd, tur det och på första försöket! :) Sedan har jag fixat en snygg frilla till det också (bilder kommer kanske sen). Sedan fixade jag syrran, sminkade henne och valde kläder åtminstone hjälpte till :) "är man stor måste man vara snäll" så är det ;) 

Ajaaa men nu ska jag fixa vidare så ni får ha det bäst, puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0