Erik Grönwall älskar mig

Haha ja det är lite lustigt faktiskt, namnet på grabben är Erik Grönwall, ja han som sjunger och vann idol osv. Jag ska berätta varför. Han spelade på "Fränstafestivalen" igår och jag var en av dom som stod i publiken men min syrran bland annat :) Gillar inte honom sådär speciellt mycket men det funkade att lyssna på. Första kastade han ut 3 tshirtar och jag fångade den sista han kastade ut.


så ser den ut


En bild på honom ifrån tältet.

Sedan kunde jag dom 2 sista låtarna han sjöng så jag tog och sjöng med och i den sista låten "higher" så tog jag tag i syrran och Felicia och började gunga fram och tillbaka jäms med musiken och så sjöng jag med och till slut stod han precis framför mig och pekade sedan på mig och sa "I love you" och det är faktiskt sant, haha där ser ni, Erik Grönwall älskar mig ;)

Rätt roligt att en sån sak händer och just mig, blev rätt chockad och nu har även det hänt så lite kan jag ju få skryta ;) ni är säkert avundsjuka, nä jag skojar bara, jag är inte den som är den :)

Sedan drog jag hem eftersom att Fränstafestivalen ssöö-ög(!) och inte så lite heller kan jag säga, mycket bättre att åka hem, kolla en film och sedan prata med världens underbaraste! :)

Och vet ni en annan sak, idag regnar det som aldrig förr så jag kommer att ha jätte mycket tid att blogga eftersom att det inte går att vara ute, tur för er, mer otur för mig men sånt är livet. Men nu ska jag hitta på annat puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0