bye my love

Nu har jag precis blivit upp plockad av min mommo och lena som är påväg mot sönder ut :) denna gång var det inte lika jobbigt att lämna christian, men nu vet jag att han är min :) jag har en lång resa framför mig och jag är as trött så jag lär ju ta och sova en stund, det enda pluset med det är väl att det går fortare (y) Nu börjar allt bli bra, toppen nästa! ;-) jag har allt jag behöver fast det är långt till en del men tack vare några ord så kan jag vara lugn. Rätt bra att jag känner folk som bor i stan så det är ju bara att åka något lov och då kan jag göra precis vad jag vill, märker att jag gillar att resa men jag har även märkt att mina vänner i stan redan saknar mig och helt klart, jag saknar dom med men det är nu livet startar på riktigt och jag är beredd :-d Men nu ska jag ta och försöka sova lite :) så hare king, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0