älskar mina idéer!

Avslutade nyss mitt samtal med älsklingen och medan jag pratade med honom så kom jag på världens idé och förhoppningsvis kan det bli som vi båda vill för jag har nämligen kommit på en idé till på hur jag ska kunna ta mig till stan för att kunna umgås med honom i en vecka och enbart med honom eftersom att det är där jag ska bo den där veckan isåfall och det blir så perfekt för jag har både skjuts dit och skjuts hem, garanterat och det är gratis också! Kan det bli bättre? :D

Men dom glada nyheterna kommer imorn då jag ska ta reda på om det fungerar, så imorn får ni reda på hur min plan är, fast bara om det funkar som jag vill :)

Det var det jag skulle meddela er om bara för att jag är så grymt lycklig just nu! :D Men nu ska jag ta och sova så godnatt puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0