älskar min säng

Jag lovar, min säng är nog det bästa jag har i mitt rum och man inte räknar när jag är där förstås ;) Finns många bra saker med den och framförallt att den är underbart skön att sova i!


+ att det är bara speciella som får sova i den ;)

Nä men nu ska inte snacka om min säng, finns nog en hel del att skriva om :) Liksom vad min dag har gått ut på. Fast egentligen har inte speciellt mycket hänt idag, har tagit det lugnt här hemma och jag kan säga att det behövdes det för jag sov inte speciellt mycket förra natten och jag har inte ens en bra orsak eller jo, jag var inte trött och det söög!

Juste, min dag. Jag vaknade, gick upp för att käka frulle med syrran och efter det spelade vi Chicago och jag vann ;) Sedan spelade vi stress fast vi båda vann så det var inget att skryta om. Sedan sviket minnet mig. Sedan gick jag ner för att spela Legend of Zelda Wind Waker rätt roligt spel, helst när någonting händer :)

Sedan lånade vi spelet Rappa kalja utav Bella så vi har suttit och spelat det ett tag. Sedan hände dte inte speciellt mycket, vi gick ner och kollade på Csi NY och några andra program, sedan gick jag ut med Zita och nu sitter jag här och bloggar för er :)

Ni märker nog att denna dag inte haft så mycket att bjuda på men det är inte speciellt roligt att göra något när vädret är piss! Blir så less men har jag tur så håller dom vad dom  har lovat och då får jag en strålande sol imorn! :D HOPPAS! Då lär det ju hända en del saker iallafall, morsan kommer kanske hem imorn också och det kan ju vara roligt, finns lite mer att göra om man är fler :)

Men nu ska jag vara social med syster men vi ser ju om jag bloggar något mer sedan :) om inte, sovgott och hare bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0