Let me be myself, 260110

Hej ni underbara!

Jag har som inte haft orken inne för att skriva men det har jag egentligen inte nu heller men jag måste ju känner jag :)

Skola till 5 över 12 idag och det kallar jag nice. Satt kvar lite eftersom att svenskan ska vara klar imorn så den är klar nu och nu är det bara matte läxan och sedan några glosor och jag hoppas att det inte blir något mer för den här veckan för jag är helt slut och jag har knappt tid med något längre inte för att läxorna står i vägen utan det är vännerna som har fått min tid på sistone som i första hand och sedan läxorna men det måste som bli lite ändring på det där så det blir läxorna först, great.

Även imorn slutar jag och den grupp som har en speciell lärare tidigare för att vi har gjort provet eller så är det bara för att vi är så grymt bra! Höhö. Har en tänke om jag ska börja med matten och sedan dra på gymmet men då blir det att duscha och min hud kliar som satan bara för att jag har duschat så jäkla mycket haha. Men det är så det kan vara.

Men ni ska komma ihåg att jag ska skärpa mig nu, försöka vara lite mer hemma så att jag kan blogga och berätta om dagarna för er som läser min blogg :)

 Men äntill har jag inte berättat klart min dag eller ja, först hade vi bad direkt på morgonen och den var elevplanerad och det var Josefine Sundholm som höll i det så vi skulle lära oss att simma på något sätt (kommer inte ihåg vad det heter) men vi skulle änvända benen och det var grymt jobbigt och sedan blev det lättare när armarna kom med :) Sedan blev det matte och sedan lyssnade vi på någon Asta om förintelse och fick se några bilder, men jag kunde inte sitta stil så jag blev "knäpp" så jag satt och flyttade omkring på stolen typ hela tiden haha. Sedan var det bara skönt att det var slut  men det var hemskt.. Engelska var det direkt efter som vi hade i en halv timme och sedan slutade vi. När jag kom hem hängde jag upp mina badkläder och handduk, la läxorna på bordet för att jag inte orkade börja och sedan blev det Scrubs för hela slanten sedan blev det Ghost Whisper den var rätt bra, iallafall det jag såg innan mina ögon stängdes, snacka om trött man är! Och nu sitter jag här och bloggar och nu vet jag att jag ska göra min matte läxa och skriva och fråga Rebecka om hon ids följa med till gymmet och sedan drar vi/jag dit så ha det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0