5 Januari 2010

Hej ni kära läsare!

Nu sitter jag här igen fast denna gång har jag tagit morsan dator, hehe. Jag hade sluppit vaknad där vid 11 om jag visste om att syrran skulle vara hemma men det visste jag inte förrän efteråt men skit samma. Jag klev upp där vid 11 iallafall och släppte ut hundarna och väntade ett tag tills dom skulle in igen och sedan gick jag och la mig och sov igen eftersom att jag somnade först där vid halv 6 igen men det gör ju inget äntill men jag måste börja ställa tillbaka dygnen igen men det kan jag börja med idag.

Jag och syrran tänkte kolla på en film så jag ska nu försöka hitta en bra film till oss och sedan ladda ner den och det har jag tänkt fixa nu så hare bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0