180110

Det suger att man mådde dåligt på morgonen så att man inte kan sticka någonstans när man nästan mår toppen mot kvällen! Eftersom att jag mådde dåligt idag, vaknade halv 4 på morgonen och upptäckte att dagen skulle jag få tillbringa hemma. Somnade om och vaknade först vid 11, mådde hur bra som helst, tänkte dra till gymmet där ett tag men jag ångrade mig för jag har trots allt varit hemma idag. Kollat Scrubs hela dagen och slutade med det för ett tag sen för att jag måste göra annat också för jag tänker inte bara ligga på soffan hela dan.

~~~~~~~~~~~~

Tiden går aldrig tillräckligt fort.. Längtan till sommaren är enorm, kan den inte komma nu? Jag är less på Kiruna, inget blir ändå som man vill. Jag vill avsluta livet som den jag är nu och börja om på en plats där ingen känner mig som den jag egentligen är. Att drömma bort ifrån allt i några sekunder och drömma om framtiden gör mig bara glad fast det är en bit dit och vännerna kommer stå kvar här, jag vet inte men jag känner ingen skyldighet att stanna kvar eller något hopp.. Engång i tiden var allt bra men tydligen kan ingenting hålla föralltid. Tankar ifrån 2001 till sommaren 2009, visst det är både bra och dåliga minnen men helst vill jag bara glömma allt och gå vidare, lämna allt och bara sticka. Men alla vet att man inte kan fly ifrån sina problem eller nära och kära, vänner eller "familj". För att uppnå drömmen så kommer jag ta kol på mig själv med alla läxor och mindre umgänge med vänner men det är jag beredd att genomföra, nu är det dags för en vändning så att jag klarar av någonting för en gångs skull, något jag verkligen vill!

~~~~~~~~~~~~

Nu tänker jag iallafall göra annat så ha det bäst, pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0