170110

Hej ni underbara!

I detta inlägg kan jag börja med att gratta Andreas Magnusson som fyller 18 idag, grattis till dig! :)

Snacka om seg början på dagen, har lust med en massa saker fast ändå inte men jag måste ta och göra någoting snart, kanske dra på gymmet? Lät som en grymt skön idé (y). Men det är bara det jobbiga, packa och sedan gå dit, har man någon ork? Haha, nä men nu måste jag skärpa mig! Min vilodag ifrån gymmet var igår så idag slipper jag inte undan. Mer som har hänt idag är väl att jag vaknade där vid 9 ;o på en lördag, det är ju otroligt! Men det var nog bara för att Thor sov här inatt så jag hörde väl honom och vaknade men det är ju lika, man ska inte sova bort hela dagen. Till frukost blev det pizza med souvas (älskar!) kanske inte den bästa men jag orkade inte fixa något annat så det fick gå. Sedan har jag inte gjort så där speciellt mycket, bara tagit det lugnt och snart ska jag väl börja packa.

Idag hade jag kunnat ha en massa att göra men allt är i skolan som tur är så slipper jag det iallafall, tummen upp.
Nu blir det att packa och sedan dra om inte dom andra i huset ska göra annat som jag vill följa med på men gymmet blir iallafall av senare isåfall men ha det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0