17 Januari 2010

Hej ni super sköna människor! ;)

Hur är det en kväll som denna? Själv mår jag toppen jag tycker även att det är rätt segt men det är ju söndag så vad förväntar mig sig?

Kom nyss från duschen och jag kan erkänna att det inte blir gymmet idag eftersom att jag vill sitta hemma och inte har någon ork till något! Förutom att åka till coop och handla som jag gjorde då, höhö. Sedan efter det har jag bara varit hemma, kollat tv och snart blir det nog att kolla scrubs och platta håret så jag slipper göra det imorn så kan jag sova lite längre, great (y). Måste även börja läsa igenom no-häftet men först måste jag hitta igen orken.. haha. 

Under tiden jag satt och funderade fick jag reda på en hel del som faktiskt hjälpte så det var ju bra men mina funderingar om att hålla mitt godislöfte vet jag inte, är sjukt sugen hela tiden men jag tänker hålla mig och har gjort det än så länge men vi får väl se hur det går. Jag har även fler nyårslöften som jag inte tänker berätta eftersom att jag först måste se om det fungerar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Breathe you out, breathe you in
You keep coming back to tell me
You're the one who could have been

And my eyes, see it all so clear
It was long ago and far away, but it never disappears
I try to put it in the past, hold on to myself
And don't look back

I don't wanna dream about, all the things that never were
And maybe I can live without, when I'm out from under
I don't wanna feel the pain, what good would it do me now?
I'll get it all figured out, when I'm out from under

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Men nu blir det annat för min del, är lite less att sitta vid datan nog fast det inte händer så ofta och att jag inte har suttit här nå länge heller men jag har annat att göra, fick dels annat att tänka över nu när det väl kom fram.. Så ha det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0