120110

Hej sötnosar!

Förlåt att jag inte har hunnit skriva något men jag har några bra anledningar till det, för i söndags när jag skulle åka tåg och skulle egentligen komma hem där vi 10 men kom fram 3 istället ;o! Men det berättar jag mer om senare. Iallafall så kom jag hem 3 och sedan var jag mer Tobbe så det är em orsak och den andra är att igår var jag i skolan till 3 och sedan gymmet och direkt efter gymmet så stack jag till Tobbe igen och sen när jag kom hem så snackade jag i telefon eftersom att internet inte funkade på min dator så där har ni andra orsaken.

Söndag; Alla som läst min blogg vet om att jag skulle åka med tåget ifrån mamma klockan 22.27 men eftersom att det var så kallt så blev det försenat sådär 4 timmar ;o! Så jag och mamma fick åka hem igen och vänta tills 02.10 innan jag kunde åka hemåt. Sedan efter vägen så berättade dom att vi skulle in till Luleå och det brukar aldrig hända så det tog extra tid sen kom jag inte fram förrän 3, illa. Tobbe var och hämta upp mig så jag åkte hem, lämnade väskorna och det och umgicks med honom någon timme. Sen kollade jag Scrubs <3! Eftersom att jag höll på att somna på soffan där vid 8 så gick jag och la mig, Patrik ringde så jag snackade några timmar med honom också. 
 
Måndag; Började först 1 men hade inte tid eftersom att jag var tvungen att packa gymkläder och sedan välja kläder till mig själv, duscha och fixa mig inför skolan. Sedan efter skolan så vart det gymmet och sedan skrev Tobbe att jag skulle komma förbi honom en sväng så det gjorde jag. Sedan när jag kom hem så startade jag datorn och testade internet men det funkade inte så jag gick och fixade mig för sängen och stängde av den och fortsätte med samtalet med Patrik.

Kan ju även berätta om denna dag :)

Tisdag; Började skolan 8 så jag skulle ta och vakna 10 över 7 men jag vaknade halv 7 istället för att jag drömde en mardröm, haha och sedan skrev Rebecka att hon var på gymmet så jag skrev med henne. Sedan upp, fixade sig och iväg till skolan, ja allt i skolan är tråkigt förut idrotten som vi hade på badet, livräddning och mun mot mun metoden (y) haha såg skit sjukt ut men man fick sig ett gott skratt iallafall :) Sedan mer skola... Slutade halv 2, gick hem och gick ut med hunden och sedan fixade jag matteläxan (y) och nu är det bara svenskan och no:n kvar alltså, fint (y) Och snart ska jag ut och umgås :) fast först fixa lite saker så har det bäst, pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0