1 Januari 2010

Från just denna stund så kan jag säga rakt ut att just detta jullov har varit mitt sämsta på länge. Julen var inte alls speciell och inte heller nyår och jag som lovade mig själv förra året att jag skulle ut och supa med polare och bara ha roligt vid 12slaget men inte då, bara för att den där saken hände i somras så har nyår blivit som det blev, så less på att inget blir som man vill! Utan man sitter som fast klistrad i sin familj, bland gråt och skratt av dom yngre syskonen och även den äldre delen av familjen, alla har sina viljor men när ska jag få uppleva det jag egentligen ville?! Ja nu är det försent ändå så varför ens bry sig mer..

Bara några dagar till och sen sitter jag på tåget påväg hem ifrån den här hålan till en annan håla, men vilket plus eller så inte! Och skolan, usch, jag orkar inte ens kolla framåt sådär några dagar bara för att den där jävla skolplikten finns, är man less eller?

Men vissa saker har även varit bra, har ju fått shoppa iallafall och det är jag väl som mest nöjd över men sen då? Vad är det speciella med detta lov för mig? Absolut ingenting! Hade lika gärna stannat kvar i stan och fira jul där med dom som finns där och även nyår och imorn fyller Amanda år och det är ju en vana att man firar dom som fyller år men jag kan ju inte vara med bara för att jag är typ 100 fucking mil därifrån..!

Så och om igår dagen finns det ingenting att skriva om som ni kanske har märkt i början och mitten av inlägget och eftersom att jag är så less på dom andra redan nu så kan jag nästan bosätta mig här vid datorn resten av lovet som finns kvar om vi inte nu ska åka till husvagnen där internet är lika med noll.

Jahaaapps! Nu ska jag iallafall försöka hitta på något så har det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0