090110

Hej ni underbara!

Fuck! Nu är det bara några timmar till och sedan lämnar jag Ljungaverk för ett bra tag eller kanske bara några veckor men det får vänta just nu för det kan jag tänka mer på senare i livet. Ja.. När jag kommer hem ska jag hoppa på min RIKTIGA mobil och sedan käka och dirket till gymmet för det behövs verkligen efter dom här veckorna haha.

Nu ska jag snart sova och när jag vaknar så ska jag garanterat umgås dom sista timmarna med familjen och bara ha det mysigt, hoppas jag. Men ändå så väntar det säkert fler överraskingar idag men det får man se då. Men jag ska även berätta om vad jag sysslar med just nu, just nu sitter jag och är social med syrran och lyssnar på rix fm (y) vi ska säkert snart ner på rummen och slagga vi också som resten av den livliga familjen, suck haha. Nu ska jag fortsätta vara social med syster så mycket jag kan och sedan sova så har det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0