080110

Hej ni kära läsare!

Vilken underbar natt det kunde vara då!
Och ännu engång så har jag blivit less på att spotify tydligen måste ha reklam mitt i allt och en sak till! Att min mobil dampar sönder tror jag, off så less på den men snart har jag min w995 igen som tur är, saknar den!

Och snart är detta lov också över och jag är fortfarande hos morsan för jag åker på lördag, längtar inte..
Är så less på att åka tåg och det ogillar jag även starkt! Men så brukar det alltid vara så det är ingen större sak det heller, bara jag har min mobil, dator med musik och några bra filmer så klarar jag mig helt och hållet + att jag har laddat ner några säsonger av scrubs som jag älskar så klarar jag mig nog extra bra! Såg även ett jätte sött avsnitt idag av scrubs och jag menar det, höll nästan på att börja gråta efter dom där raderna..

Saknar vännerna från stan, helst när flera stycken frågar vart man håller hus och att det står "jag saknar dig! kom hem nu!" Älskar er!

Men nu ska jag ta och greppa tag i tandborsten och sedan blir det att vara social eller slagga men nu iallafall hejdå på er superunderbara och pussgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0