070110

Hej ni super fina!

Det blev inte så mycket bloggande för mig igår så det fick bli nu istället.
Min dag idag,
Jag vaknade där vid 11 för att klockan var ställd på det fast jag vaknade tidigare av mina kära syskon som håller på att hoppa eller vad dom nu gjorde, högt lät det iallafall i mitt rum, illa! Sedan när jag kom upp blev det frukost och bara någon timme efter beslöt vi oss dör att fara och handla i Fränsta och på vägen hem mötte vi takida Robban! När jag kom hem så packade vi upp varorna och sedan kom Felicia, syrrans polare. Så jag har varit lite social med dom och sedan blev det film the hangover, filmen var väl sådär och sedan har det inte hänt speciellt mycket förutom att jag och Sara tog och gick ner på mitt rum, hon fick låna datan för att fixa sitt och sedan var hon hungrig så vi gick upp så det fick bli lite kvällsfika.

Och sen har jag hunnit snacka en del med Tobbe och duschat och nu sitter jag här och ska skriva det sista för natten men också det första för denna dag. Håret ska bara få torka så ska jag ta och lägga mig bland mina kuddar och under täcket för att sedan försöka sova innan morgonen kommer. Men nu ska jag gå och ta tag i tandborsten och borsta tänderna och sedan blir det godnatt för min del så har det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0