060110

Hej där!

Nu tog jag mitt förnuft till fånga och satte mig här och ska skriva några rader om dagen/kvällen/natten.
När filmerna var klar laddade så var jag tvungen att göra något annat bara för att små syskonen och en del av familjen Månsson skulle komma med tåget så jag var tvungen att städa "korridoren" innan dom skulle komma. Syrran och morsan stod och lagade mat (?) och senm när allt var klart och morsan stack för att hämta dom från tågstationen då satte jag och syrran oss ner och var sociala med varandra. Innan dom andra kom hem så hann Glenn komma hem till oss för att han skulle hämta upp ungarna men det tog inte länge innan morsan och dom kom men då skulle vi käka först eftersom att det var rätt så mycket mat. Sen efter det blev det te och sedan stack dom, skönt!

Sedan kommer jag inte ihåg vad som hände men efter ett tag så gick jag, syrran och mamma ner och kollade get rich or die tryin den är rätt bra men även denna har jag sett tidigare med Mange. Och sen gick vi alla upp, mamma gick och la sig och jag och syrran spelade kort och jag vann förstås, hehe. Sedan blev det ett sms-anfall för en hel del skrev och det lustiga var att Filip kollade på samma film som oss fast vi hann se klart den först, haha! Sedan blev syrran trött så jag hade inge bättre för mig så jag satte mig här och ska snart sova men först måste jag fixa mig för sängen och sen ska jag lägg in i pannan också (y). Så ha det bäst, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0