050110

Hej ni helt otroliga!

Förlåt att det inte fanns något nytt inlägg att läsa igår men nu kommer det iallafall ett ifrån lilla mig. Faktiskt så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde igår men det är väl skit samma nu eftersom att jag kan berätta om min dag idag, great!

Idag har jag sovit till typ 3 (?) eftersom att jag somnade där vid 6 på morgonen först. Men det går lika bra för det för jag hade inget speciellt mycket att göra igår.

Men jo, igår på natten skulle jag och syrran kolla 8 Mile men hon somnade så jag fick kolla på typ hela själv eller ja ända tills Pontus Hägglöf och Patrik N något kom och hälsade på mig, haha. Vi gjorde väl inget mer speciellt än att kolla film och snackade och sen när dom stack där vid halv 4 så ringde jag Tobbe eftersom att han ville snacka och jag med och efter det somnade jag nästan på engång.

Idag efter att jag hade vaknat gick jag upp, käkade "frukost" haha och sedan laddade jag ner Paranormal Activity tills morsan kom hem så hon också vi se den med oss, syrran skrek ganska så rejält men det är väl så det ska vara, lite avundsjuk på henne för själv blir man inte ens nästan rädd, illa! Sedan skulle vi leta efter kläder till syrran för hon kunde ju inte göra det själv, tydligen, haha. Sedan skjutade vi henne till gårn där hon nu ska sova också för att det är någon jävla övernattning och bara för att hon är där MÅSTE jag vaknad tidigare för att jag måste släppa ut hundarna, SUCK!

Snart ska jag ringa Tobbe också fast skulle ringa mig men det är något fel med min cpmobil som vanligt men när jag kommer hem så får jag min nya för den har varit på lagning, jippie!

Men nu ska jag ta tag i mobilen efter att den har dampat klart och slå in numret och ringa killen så hare bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0