020110

Hej ni underbara! 

I detta inlägg kan jag börja med att gratta Amanda Karlsson som fyller 16år idag så grattis på födelsedagen och hoppas det blir en bra dag för dig! Det är synd att jag inte kan vara med och fira dig men vad ska man göra på nästan 100mils avstånd? Men det kommer ju fler dagar som tur är.

Nu har jag käkat och kollat en massa filmer och "bråkat" via sms, ovanligt.. Men jag är iallafall tillbaka här för att blogga några rader och sen ser vi vad som händer, blir nog mest troligen att sova så att man är pigg imorn. För imorn måste jag städa och gå igenom grejer sen jag var liten, blir säkert roligt att kolla igenom en massa minnen också. Plus att det säkert blir några inlägg här för imorn har jag inte så mycket planerat än det som står skrivet här över men man ser ju vad dagen har att erbjuda.

Men nu ska jag ta och fixa i ordning några saker innan det blir dags att krypa ner i sängen så kuddarna slipper ropa efter mig något mer ;) men ni, man vet aldrig om det kommer ett inlägg där vid 1-5 tiden så håll ögonen öppna men jag lovar er ingenting men bara för säkerhetens skull .

Men ska ordna allt nu så har det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0