kvälls inlägg

Sluta ge mig ångest!
Det är inge kul. När man väl bestämmer sig för en sak och så är du sådär jätte gullig och allt och sedan så är det alltid något som förstör, jävla äckel *****!
Aja det kommer säkert flera såna stunder innan livet tar slut :)

Inatt skulle jag egentligen sova hos dig hottie men jag tar en tripp till min gamla säng för natten.
Måste börja packa också fast jag orkar inte för att jag börjar bli så jävla trött, inte sant, ditt fel grabben men det var en bra film vi såg ändå fast det var det värt för du var ju där vid mig, om ingen fattade det där så kollade jag och killen film igår tills jag höll på att dö av trötthet och tack vare det har hela dagen varit seg x) höhö.

Men nästa vecka, då jävla får du passa dig ;) .

Nä nu måste jag ta och börja packa gympakläderna så att jag kan ta det lugnt imorn på morgonen
+ att jag måste direkt hem sen för att packa för Loffe och Jennifer kanske sticker till Vettas och isåfall ska jag med! :) äntligen bort från stan och hej skoterturer :) Men ha det bäst, puss och kram!

 
Jag gillar Sonic Syndicate, så det så! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0