280210, sista februari

Dagen har varit seg, segare, segast! Helt slut i skallen och jag ska inte lägga mig förrän klockan 9..
Håller på att dö av trötthet och nu ska ni kunna läsa varför ;)

Allt började i fredags att jag och tobbe skulle snacka och så vidare. Lördag var dagen iallafall och jag vaknade 8 (?) och det var inte roligt kan jag berätta! Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde där på morgonen, där runt 10 tror jag, gick jag till Rebecka för att hämta mina grejer men jag fastnade där till två 1- halv 2 och vi kollade endast på tv så det var segt. När jag kom hem satte jag mig ner och höll på att somna, kollade tv och var enbart trött. Vi hoppar över lite eftersom att minnet är inte på topp märker jag. Jag gick över till Rebecka igen där på kvällen för att vi skulle kolla film och prata, allt var jätte trevligt, man var inte ens trött nåmer (y) . Sedan drog vi ut med hundarna och köpte en varsin bj's <3! Och när jag var påväg hem så ringde tobbe mig och frågade om han skulle hämta mig och visst det fick han göra.

Kom hem, gick och hämtade en sked , lämnade hunden och stack ut till honom. Vi pratade om allt möjligt och det jobbigaste är nog att det känns som att ingenting har hänt fast det har det, hhm.. Ajaa vi gled omkring till typ 3-4 på morgonen, åkte sedan hem och somnade inte förrän 5 (?)

Klev iallafall upp vid 10 för att alla sprang ut och in i dörren så att det var lika att kliva upp, jag och Rebecka skulle ändå gå till gymmet där vi skulle möta Sandra som skulle träna med oss :) och trött som satan var man och efter gymmet skulle vi bada, kanske en kvart var vi i vattnet för snacka om kallt ;o bastun var ett bra exempel men ändå inte för jag blev bara ännu mer tröttare! Men iallafall så träffade vi Elias som vi hade gått dit med men iallafall och som var där under tiden vi tränade och badade.

Vi gick mot stan för Rebecka skulle hämta pengar och sedan gick vi hemåt, stannade på konsum och köpte chips begav oss mot Rebecka för att kolla film, skoj! Sedan skulle jag hem och käka, orkade knappt käka för nu är det inte långt ifrån sängen för mig! Bara 2 timmar ungefär. Men nu ska jag göra annat så att jag inte somnar så ha det bäst, puss och kram!


Killar är konstiga!
Men ändå faller vi för dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0