210210

Hej raringar!

Jag vet att det varit tomt utan ett inägg igår men nu tänker jag fixa det! :)

Det har varit en härlig helg, att bara åka ifrån verkligheten kändes det nästan som ;)
Hälsat på "släkt" som man inte har träffat på fler månader och snacka om att pricka in rätt helg också eftersom att det var 70års "kalas" höhö. Massa tårta och kakor hade vettasfammo fixat (y) men det var ju förstås idag som det hände men nu kan jag berätta om dagarna :)

Fredag; skola som vanligt till halv 2, direkt hem för att packa och det för att vi skulle åka nästan på en gång och jag hade turen på min sida eftersom att jag hade fått tillbaka min peak-väska, great! Så allt fick plats utan problem :) Sov i bilen ända till Vittangi från stan och sedan var jag vaken resten av vägen. Kom fram ca 4 (?) först for vi till stugan för att packa in alla grejer in i kylen och det andra och sedan for vi över till Vettasfammo och Vettasfaffa och där blev det att fika och vara sociala som tusan, men det är alltid lika roligt :) Sedan stack vi över till stugan igen för att käka och sedan kom de över för att spela något kort spel som iallafall var roligt, mycket skratt blev det iallafall ;D Sedan blev det film på tv och sedan blev det sängen för min och Jennifers del, så godnatt :)

Lördag; Dagen började där vi 9 eftersom ingen av mig och Jennifer kunde sova något mer och inte långt efter så vaknade även Loffe :) hela gänget var vaken så det blev som en vanlig morgon fast med väldig bra servic ;) . Frukost blev fram dukat och jag och Jennifer behövde bara flytta ifrån soffan och till köksbordet för att käka frukost. Sedan blev det utgång... ... på gården ;D haha. Loffe skulle skotta taket så vi andra passade på att dumma oss och fota fåglar eftersom att även jag har fått min kamera laddare tillbaka (y) men bara eftersom att den var tvungen att ladda så blev det inga fågel bilder för min del men lika bra för det mår jag :) Sedan kollade vi lite extra på tv bara för att det blev kallt och sedan stack vi över till de andra söta :) Käkade där och hade det trevligt :) men även denna dag var jag och Jennifer sådär extremt trötta så vi tog skoter och stack hem ganska tidigt, kollade Lilla kycklingen haha :) och sedan kom Loffe dit så vi kollade Mr.Bean och sedan blev det Lejonkungen för hela slanten, älskar verkligen den filmen <3! Sedan blev det godnatt där vid halv 1.

Söndag; Vaknade där vid 9 idag också. Satte oss framför tv:n och kollade melodifestivalens repris och jag kan säga att alla sög! Irriterande jävla skit på tv och helt onödigt! Aja sedan blev det frukost och efter det blev det lata timmar, höll nästan på och somna och sedan packade jag mina grejer eftersom att vi skulle bara fara över och gratta Kalle och sedan åka hem där vid halv 3. Tårtan var god kan jag säga! :) Bil resan blabla, sov typ hela vägen ifrån Vittangi till stan, åkte och beställde pizza och sedan for vi hem och käkade, mums! :) Även Ole och Thor var här och käkade med oss :) . Sedan tog jag en duscha och fyfan vad härligt det var kan jag säga! Och nu sitter jag här, pratade nyss med finast

Och frågan är nu; Ska jag sova hemma eller hos honom?
Det hade varit skönt att vara hemma men ändå saknar jag honom eftersom att jag inte har kunnat umgåst med honom alls, illa..
Aja jag gör mitt beslut senare för just nu har jag lite annat att tänka på :)

Men nu ska jag även klä på mig och platta håret så jag slipper det till imorn och det är ju nice ;) så ha det bäst, puss och kram! 

Klicka på bilderna för att få en större bild :)



Vi blev även bjudna på Festis och Tutti Frutti men eftersom att jag inte får käka godis så får jag väl spara på den ;) haha!  Det var även fint väder båda dagarna :) Jennifer och Eiden. Och vi får inte glömma min grymt snygga gubbe som har försvunnit :'( ;) höhö


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0