150210

Hej ni finaste!

Idag vill jag börja med att gratta min moster Jennifer som fyller 17 år! Grattis och hoppas du får en bra dag :)
Och helst jag som får käka en massa tårta mohaha - tjockis!


Går dagen var ritkigt mysig eftersom att jag inte var hemma med dom andra utan med pojken :) sov även där till idag och jag är hur duktig som helst att kliva upp till skolan, andra gången och jag har inte kommit försent en enda gång, tummen upp!

Dagen började med att kliva upp halv 8 och klä på sig, ge hejdå pussen till den "döde" (haha) och sedan dra till skolan och hela vägen till skolan fick samma låt spela hela tiden, jag tror jag är kär ;) . Sedan hände det en massa på skolan, alltså en massa lektioner som inte är så viktigt att tänka på men vafan.. Fick veta svar på läxan också, fint. Men dagen gick ändå rätt fort fram till syslöjden och sedan gick resten av dagen på skolan jätte segt ;o hoppas på en förbättring av dagen. Idag blir det nog att plugga eller så inte! Men det blir iallafall av att käka tårta både hos mormor och Loffe och jag känner mig jätte nöjd eftersom att det är min favvo :D så lycka för mig!

Tänkte även bjuda på en bild, otroligt


Den är rätt gammal men det är den enda jag har på mig och Jennifer, men som sagt grattis!

Men nu ska jag även hinna med annat innan jag ska sjunga och gratta henne och vi får inte glömma att käka tårta ;) höhö så ha det bäst, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0