090210

Hej kära läsare!

Dagen började med att berätta sin as fräna dröm man drömde i natt, jag ritkigt älskade en! Den var som smått läskig fast ändå spännande, hade lätt kunna vara med där ;) och inte tala om den skit snygga hästen/hunden/killen som var med och jag älskar det helt enkelt! Men dagen fortsatte men det jag gjorde hemma på morgonen är inte spännande ;o man när jag kom till skolan så var det första vi skulle ha; svenska nationella det gick ju bra men man skulle ha behövt minst 20 minuter till för att få allt klart och inte slarva igenom men jag hade bara sista sidan kvar menmen, bättre lycka på torsdag då nästa gång blir, great. Men det bästa var nog ändå när Christine kom in i klassrummet och frågade om vi hade idrott xD haha

Sedan var inte resten av den skoldagen heller viktig förutom det där med Erik på engelskan, haha! MAn fick sig ett gott skratt kan man säga! Dagen fick fortsätta med att gå hem och när jag kom hem stack jag ut med hunden, skönt väder om inte annat. Sedan käkade jag glass(!) det var gott. Sedan drog jag till Rebecka fick höra vad Joel hade gjort och sedan drog jag och Rebecka tioll gymmet. Tränade knappt en timme men man inte träna i onödan och helst inte när hostan lurar ;s men det blev bad dirket efter det med Martin och Johan, trevliga killar. Och mer som vi inte ska tala om ;D haha, det är oviktigt i min värld numer men that's life :p Och när jag kom hem blev det maaat! Och sen Scrubs <3! Och nu sitter jag här och är en väldigt tråkig och osocial person men jag orkar verkligen inte sticka ut och träffa grabben som frågade mig för jag har "för mycket att göra" haha.

Men jag har även läxor som ligger på köksbordet, fast jag fick även en idé om man skulle fara och hälsa på farsan någon dag? Ingen aning men jag saknar hans mat.. Det han lagade var alltid gott, men jag älskar min pappa ändå fast det som skett men nu ska jag inte skriva om det, man ska tänka positivt (y) och nu ska jag ta och platta håret så ha det bäst, puss och kram!


Jaaaag gillar dig grabben, skarpt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0