070210

Hej raringar!

Dagen har börjat segt och lär säkert vara seg också, illa! Vaknade där vid 7 för att jag inte kunde sluta hosta (suck) det tar fan aldrig slut ;o . Men jag låg ändå kvar i sängen på hopp om att kunna somna om men det var lika med noll upptäckte jag.. Så jag klev upp, käkade frukost där vid halv 10 (?) och sen gick jag ut med hunden eftersom att Jennifer inte hade vaknat än. Men jag visste att en stor städning väntar på och det är ett måste.. Det blir inge gym idag heller eftersom hostan inte har försvunnit, man blir som less, har inte kunnat träna på hela veckan, man blir ju knäpp ;o . Men när jag blir frisk så ska jag knappt lämna Nautilus och det är något som är säkert! ;) haha. Aja när dagen lider mot sitt slut så ska jag iallafall ut och umgås, ett plus idag iallafall (y).

Skönt väder är det också, blåser knappt och så är det runt 3 minus grader också, fast vädret är fint så kan det inte hålla humöret upp eftersom idioter(!!) finns överallt tydligen -.- och dom blir bara ännu mer jobbigare, suck.

Men nu ska jag ta tag i det här ed städning så det blir klart fortare, great.
You're the suneshine in my life, you're my angel.
Men ha det bäst, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0