020110

Hej raringar!


Jag kan ju blogga nu eftersom att jag har grymt mycket tid bara för att hostan inte försvinner och idag hade vi gympa också, SUCK! Men jag har en sak jag måste göra så det blir gjort för jag och Mikaela ska ha elevplanerad gympalektion nu på fredag och vi har bestämt oss för innebandy som sagt :) . Måste leta upp regler och sånt tills då och så måste jag se till att pallra mig till skolan någon dag här snart så att vi kan träna och planera in allt så att det blir perfekt, man vill ju ha ett MVG så ;) .

Ja som sagt så blir det inte speciellt mycket att göra idag men något måste man ju kunna hitta på en sån här dag som tisdag .-. Om inte annat så finns det grymt med filmer här man kan kolla på, så det får nog bli en film dag, lät härligt och synd att man inte kunde lura hit den underbara men det är som en bit härifrån till dit  han är, tungt.. Men det är bara någon vecka så blir det att träffas hoppas jag, vi har iallafall sagt det men vi ser ju.

Men nu ska jag hitta på annat och försöka få liv i den "döde" som tydligen inte svarar, haha men ha det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0