UTGÅNG!

med hunden!

vet inte varför jag kom på den idéen att jag ska dra ut och rasta hunden bara sådär. men det är väl för att det inte finns något vettigare att göra här just nu.. morsan kollar idol och jag säger blää!

nä motion med en underbar vovve, det ät sweet :) fast det som är lite mindre rolig är det att det är 12,4 minus grader här och guess what?
Alla ni som tror att det är isbjönar och sånt shit i Kiruna tror helt fel, för jag kan nämligen berätta för er att det är varmare i Kiruna just NU! och att det nyligen har varit plus grader där. det hade jag verkligen behövt hit också.. eller äh, vem behöver värme på vinter? inte då jag ;)

men nu ut med Zita!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0