tagga inför nyår!

snart är det dags för party! träffa polare som man kan ha det roligt med och känna attdet verkligen är ös för engångs skull i staden Kiruna :D det är alltid roligare att träffa folk som är i fyllan, de är så mycket socialare då och kramgoa och det gillar jag!

kan ta och berätta om denna dag om inte annat :)
idag har jag umgåst med folk och det var skoj! först så vaknade jag upp bredvid min bästavän för att kunna väcka honom så att vi kunde hitta på något men ikke, han ville ligga kvari sängen för att bevisa sin lathet! men jag fick upp honom till slut. vi gick ut för att starta bilen så att den skulle bli lite varmare, gick in en sväng för att det var kallt ute ;s men inte så långt efter så satt vi i hans volvo, åkte och plockade upp Joel och Pontus. skjutsade hem Joel till sig för att han skulle hämta penki till pizza och samtidigt så bytte vi bil till en som hade mer turbo! så medan Joel och Pontus käkade så åkte jag och Tobbe omkring, sladdade lite och körde en Titanic, alltså rakt in i en snöhög, men ssch! fick inte säga något om det! ;)

efter ett varv på stan for vi och plockade upp Joel och Pontus igen. for hem till Joel igen, och därifrån gick jag till statoil södra för att möta upp Martin som jag skulle umgås med. han varseg så jag var tvungen att gå in för att hålla värmen. men efter att han hade plockat upp mig så for vi några varv och efter någon timme så for vi hem till Jukkas. pappa var inte hemma men jag hade tur när han var i Laxforsen när jag ringde, tur det för det var en enorm skillnad på graderna. typ 30 minus i Jukkas och typ 9 minus i Kiruna och det skiljer typ bara någon mil, det är sjukt!

efter att farsan kom hem och öppnade dörren för oss så tog jag och käkade frukost, hahah frukost vid klockan 7-8 tiden på kvällen är fint! sedan varvi sociala med varandra och farsan. lekte en sång lek och jag utser justnu attjag vann! :D mohhaha!

efter atthan drog så tog jag en dusch, letade en låt åt farsan och nu sitter jag här :)
rolig dag/kväll och den kanske fortsätter ifall jag ids fara till Kiruna, men vi får se. får även se om Johannes loggar in på facebook som han "lovade" igår. trevlig prick det där! :)

och kom ihåg! farsans dator så dte blir ingen bild tyvärr.. :(

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0