Steget närmare Kiruna!

Jepp nu är det någon timme sen jag och Tobbe fixade min biljett mot Kiruna. JAG LÄNGTAR! OCH FÖR ENGÅNGS SKULL SKA MITT NYÅR BLI AWESOME! :D

Snart får jag vara med mina underbaraste!
Gillar att jag har fått så många sms/samtal och sånt på facebook. Det gör mig verkligen peppad att åka till Kiruna för att röja sönder! ;)


jaaaag saknar er mina tjejor!

Snart träffas vi allihopa igen, ååh kan det inte vara jullov snart eller?! ;)

Nä men jag har ju en massa saker innan vi kan gå på lov.
Jag vill fortsätta på min, Emmas, Mayas och Rambos performance!
Jag vill även vara med på dansen den 17december!
Jag vill vara med på lucia den 13 december!
Jag vill fira julen med min familj!
Och det viktigaste av allt! ...
...    Jag vill öppna alla luckor på min julkalender, eller ja, mina båda! ;)
inte tjock!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0