skönt att kunna blogga normalt!

hej det vart ju som ingen bloggning igår för att det var fel på sidan, men istället har jag bloggat någon annanstans och har ni tur så får ni veta det lite senare ;)

vet ni hur skoj jag har det här hemma? jo, absolut inge skoj alls! måste göra klart secret santa innan imorgon för det är då jag ska ge bort den till den person som fortfarande hemlig ;) men ska ta och fota den senare och sedan efter imorgon kan jag lägga upp den på bloggen, för jag vet ej om denna person läser min blogg och det hade ju varit trist ifall han/hon skulle få reda på vad det är ;o

idag redovisade vi våran teater och jag blev sjukt nöjd! :D och efter lovet så ska vi kanske få visa upp allt för våra föräldrar om vi nu vill, och klart att jag vill det :) kollade även på några andra redovisningar, men inte alla för det hann vi tyvärr inte.

efter våra redovisningar och de så blev det att göra sig fin för dansen idag. kan säga att det var sjukt roligt och jag fick dansa med många som var duktiga. kunde dock inte stanna där hela tiden eftersom att vi var tvungen att dra ner till navet för att inhandla en mask, och massa godis som vi ska ha imorgon. åh jag är så taggad för det! :D navet klockan 11, check!

sen på söndag blir det arbete som väntar, hoppas att det inte snöar! det skulle ju som underlätta en hel del.

kommer att lägga in bilder här på bloggen när jag har tillgång till dom, men nu får ni tyvärr vänta :( sadface!

men nu ska jag ta och fixa vidare,



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0