saker till nyår från hemmaplan, check!

jag är super nöjd att jag är helt klar! vet precis vad jag ska ha på mig, hur jag ska sminka mig och hur jag ska fixa min frilla. tre enkla steg ;) börjar redan nu tagga som bara den till nyår! fast det enda jag egentligen oroar mig för är hur kallt det kommer vara imorn, vill inte frysa ihjäl när jag och mina polare springer från ställe till ställe. suck för att man måste vara 18 år för att få komma in på krogen!

vet ni?
nu lovar jag att jag ska ha med min kamera så att det blir en massa bilder som jag sedan kan lägga upp på min fina blogg som ni alla läser. ni vet, jag är schysst och delar av mig av det goda ;) men om det skulle vara såhär att jag av misstag glömmer kameran så kommer jag ha med min mobil som kommer få fullt minne! för detta nyår ska bli oförglömligt! me and my babes! ;)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0