problem att komma ifrån sina underbara idéer!

det är just det jag har. det är ganska jobbigt men det är ju så när jag har kommit fram till något så enorm bra och snyggt! alla som har läst min blogg vet sedan länge att jag fastnar på mening; "det är så snyggt" eller "det är så sexigt", haha typiskt Sandra kan jag tänka mig nu, men sån är jag och det står jag för :)

nä, nu ifrån mina drömmar som jag iallafall inte kommer att berätta för er och så vidare till något annat :)
jag har kommit fram till att jag ser urläcker ut i kläningar! varför har jag inte sett det tidigare?! det hade hjälpt mig enormt mycket, men tack och lov att jag kom på den nu för jag har nämligen hittat en klänning jag ska ha på nyår och som vanlig så kommer ni inte så se hur den ser ut, men jag kan då säga att jag tycker att jag ser läcker ut i den ;)



men nu ringde Tobias Keskitalo så jag ska nog snacka vidare med honom och sedan tar jag kväll så godnatt! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0