pang, pang!

ibland kan även jag vara duktig. jag har nämligen städat och tvättat kläder förfullt och jag är banne mig nöjd över min insats idag! fast när jag tänker efter så har jag inte pluggat något till datakunskapen som vi har prov imorgon i skolan.. gillar inte prov! och jag som nyss sa att vi inte hade någonting att göra i skolan och så "plopp" så kommer det en hel del saker. eller ett prov, haha jag har blivit "bortskämd" i skolan och tycker att ett prov är mycket, bra Sandra! ;)

jag har även varit i Birsta idag för att min mamma och dom andra skulle dit för att inhandla lite julklappar. men när jag hoppade på bussen så satt Rambo där och så satt vi och snackade så att han missade sin hållplats, men det gjorde ingenting för han gick med mig in till Birsta city och inne på birsta city träffade vi ett gäng klasskompisar, trevligt värre! :) efter det drog jag och rambo till IKEA för att träffa min morsa, sedan åkte vi ocj handla på city gross och sedan hem!

men nu måste jag dra ner till tvättstugan igen, så hare!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0