Mina ärligheter för 2010!

jag ångrar mig inte att jag flyttade ifrån staden Kiruna, men jag saknar mina vänner och släkt, det är därför jag åker tillbaka hit så ofta

jag har träffat helt nya människor som jag faktiskt gillar! fast det finns vissa undantag, även i klassen!

om jag fick välja mellan att fortsätta framåt eller vrida tillbaka tiden så svarar jag; "KÖR PÅ!"

jag har blivit förälskad i en trea på Skvadern på grund av att han "sjöng in i min själ" och att han är urläcker!

min bästavän går inte att missa, alla borde veta om att det är Filip Nordmark!

min favorit av mina syskon är min egen lilla äkta syster Josefin Hedlund Hjortborg!

jag gillar inte byar men Jukkasjärvi är något alldeles speciellt!

årets snygging går till Taylor Lautner men om det ska vara någon jag han sett i verkligheten så är det Johannes!

stället jag hade velat bo på heter såklart; NEW YORK!

årets bästa kväll hittills var den då jag, Emmy och Julia gled bil och festade som fan!

årets coolaste föräldrar går till Julias föräldrar!

mina planer för nyårs pussen kommer att gå till alla mina favorit vänner jag träffar!

killar är oftast schysstare än tjejer så den bästa och schyssaste pristet går till FOLKE ANDERSSON! 

årets favorit tjej går till JULIA ERIKSSON!

årets bästa har varit att jag har fått umgås med både nya och "gamla" vänner!

OCH NU KOMMER ÅRETS NU DRAR JAG PÅ PARTY!

HARE BÄST FOLKET!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0