Jullov och dagarna kommer att springa förbi

jullov fick jag igår efter en hel del nya upplevelser på grund av min kära skola Skvadern.
sista dagen var väldigt rolig! dagen började med att vi fick kolla på några redovisningar som var helt grymma, efter det blev det gröt till mat och medan vi satt och åt så blev det allsång och uppvisningar i aulan, det var jätte mysigt när de hade placerat alla bord till 5 stycken lång bord och förstås så tog jag och Mimmi platserna längst fram och i mitten. efter maten och allsången blev det pyssel och såna saker. men inte för mig och Frida för vi sprang omkring i skolan eftersom att det var skattjakt, och det tog sin tid att springa fram och tillbaka överallt i skolan men vi hittade våran skatt och det var en liten kex choklad så det var ju nästan värt det x)

efter det städade vi rummen och efter det skulle vi alla es1or samlas i musikteorin för att ge alla i klassen en god jul kram och ett gott nytt år kram, det var jätte mysigt och det blev mycket skratt + att vi fick julmust och godis. efter det tog vi ut 5 olika som skulle bära en fackla i vårt fackeltåg och dessa fick bära och även gå längst fram i vårat fina tåg som bestod av fler än 400 personer :)


Kajsa, Frida, Niklas, Mimmi och jag





vi måste vara speciella bara för att es1 fick gå längst fram i tåget, hänhänhän!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0