jag vet inte...

... när vi börjar imorgon, vad jag ska göra vissa dagar, om jag ska stanna, om jag kan strunta i det, om jag kan sluta vara arg!

You were just like me with someone disappointed in you

måste försöka få reda på när vi börjar imorgon, det är hur oklart som helst och ingen i klassen verkar veta någonting.

aja. om inte annat så var vi och kolla en teater idag, något med namnet "spöket på canterville", den var bra, fast jag kunde inte skratta bara för att jag var så jäkla förbannad och visst, det är jag än. trodde dagen skulle bli bättre i skolan, men jag tror att skolan börjar få en mening att gör mig less, okej, inte skolan direkt då, men vissa helt enkelt! sluta med skitsnack nu!
blir säkert bättre imorgon, vissa dagar är inte perfekt


nä nu ska jag ta och lägga mig så att jag inte skriver någon olägligt här, det kan få några konsekvenser.

godnatt,

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0