fett sweet!

Jag älskar min vovve! :D


hon är som min lilla ängel! ME LOVE!

Jajust nu sitter jag här uppe i köket för att ta och vara lite social med några polare och skriva ett blogg inlägg :) Ni fick ju ett sms-blogginlägg för några timmar sen då jag satt på tåget påväg mot Fränsta för att jag skulle till tandläkaren för att laga mitt lilla hål :) Det gick fort men det roligaste var ändå bedövningen som har släppt typ nu, fast det var lite halvt läskigt att dricka och käka för jag kände absolut ingenting på ena sida av käften :o haha.
Fast jag fick inte leksak.. Fick bara en ny tid, men det kan ju vara bra (y)

Får se om jag åker hem idag eller imorn, har ju trots allt sovmorgon imorn och det är mer än härligt. Fast imorn ska nog jag stanna kvar lite extra på skolan för att arbeta lite grann. Dagen avslutas ju ändå med datakunskap och jag behöver en dator till engelska för at kunna leta upp fakta, måste även skriva klart den där grejen till Linda om esv:n, om hur det har varit än till :) Sedan kan jag ju alltid jobba klart matten, det hade ju som underlättat en hel del :)

Måste även snacka med Tobbe för jag tror minsann att det var idag som han skulle boka dom där biljetterna till mig. Off vet inte hur jag ska kunna tacka honom. x) detta blir jobbigt, men jag ska se det positivt! Jag får ju åka ju åka upp till Kiruna tack vare han :)

Men nu har jag en del andra saker att göra så ni får hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0