English as a global language .. ?

TSS VILKET SKÄMT!
Det finns ju absolut ingenting att säga om den där saken på debatten. Ja jag valde ju helt fel och nu sitter jag i skiten med Folke och Thimmy, inte okej!

Vi ska ha en debatt om det där och jag och mitt "gäng" ska vara för och det finns absolut ingenting som kan räknas som ett bra argument .. Detta kommer jag förlora och gissa vad? Jag är en dålig förlorare! Förra gången vi hade en debatt var på svenskan i 9an. Då skulle jag och två till vara för dödsstraff. Tanken var typ; "shit vad svårt". MEN jag fick faktiskt ihop mer än 14 argument och det blev en klar seger för oss! :D Dock var det bara jag som satt där och snackade så dom andra blev lite smått sura på mig när det var jag som kammade hem ett MVG på den uppgiften till mig, haha.

Men efter engelskan och debatten får jag förhoppningsvis gå ner mot tågstation för att sätta mig på tåget mot Ljunagverk, igen! Och denna helg är mamma ledig, yay! :D



Men nu ska jag hoppa in i duschen för jag har ju tränat i över 1 timme igen! :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0