en dag kvar, IGEN!

ojoj vad jag längtar! :D imorgon ska jag nämligen till staden för att inhandla en julklapp åt Filip, sedan blir det hem till lägenheten för att packa för att jag ska nämligen sätta mig på tåget som tar mig norrut, till Kiruna. jag längtar! men inte till tågresan, tåget kommer garanterat vara försenat iallafall och jag har ingen större lust att sitta i ett tåg i några extra timmar.


det som är lite lustigt med denna bild är att den pekar på ett hus som står på Luossa, stället jag ska bo på när jag kommer till staden Kiruna.

är banne mig less på att sitta i Ljungaverk/Sundsvall. jag vill ut och resa, tänka sig vilken räddning en tåg resa kan vara. nä, en dag kvar och sedan är jag borta i ett par dagar, förhoppningsvis så kommer det att bli bra :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Volker -

Hoppas att du får det bra i Kiruna!

Sup inte ihjäl dig för jag måste få kramadig närdu kommer. tillbaka!

2010-12-25 @ 18:06:35
URL: http://bolpe.blogg.se/
Postat av: Saandrahj

haha nejdå lovar att du ska få hinna krama mig! :)

2010-12-25 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0