back in business!

känner att jag har varit snål på sista tiden när det gäller inlägg. men nu ska det bli skärpning för nu har jag fått tillbaka tid och lust att blogga :) lite väl jobbigt att det försvinner ibland och så har ni ingenting att läsa. + att det är ett gäng nu som har gnällt lite extra mycket på just det problemet.

om inte annat så har jag precis slutat men jag sitter kvar i skolan för att jag vet om att det bara är jobb som väntar mig när jag kommer hem och det har jag inte så stor lust att göra just nu, förutom att umgås med några ifrån klassen :)

idag har jag och min grupp inom esv:n fått ihop lite mer till våran performance, vi vet hur allt ska stå och såna saker, så nu behöver vi bara invänta några små saker som ska vara till. jag är svin peppad på att få spela upp den där performance:n, kommer att bli så jäkla grymt :D kan dock inte berätta vad vi ska spela men det kommer säkert bilder senare.

juste, igår var det ju lucia och jag var tärna i tåget här på skolan. kan slänga in några bilder (y)




(tredje ifrån vänster är jag!)






Maya Sund var våran lucia :)

men nu ska jag börja dra hemåt i min nya hel sköna jacka som jag hämtade igår! :D så hare tills vidare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0