Wii fit, yeah!

Jag har fått en bra idé till dom dagar man inte har lust att gå ut för att träna (y) Eftersom att jag ska börja ta tag i träningen igen så att jag slipper bli fet ;) nä men det är lugnt på den fronten som tur är :) Men träning är alltid bra.

Har nyss frågat syrran ifall jag får ta med hennes wiii hem till mig för jag kan nämligen ha den hemma hos mig för jag har ju fått en tv :D lycklig! Nä men det är ju bra träning, har läst att det är fler som har en sån hemma så varför inte jag? + Att den är gratis för mig bara för att syrran äger en men snart är den min för stunden! :D Och då blir det att träna, träna och träna!

Wii fitness är både ett roligt spel och en bra träning som man kan ha hemma. Den kommer vara extra bra bara för att det är en bräda som man ska ha till spelet och den får plats i min gaderob, vilken lycka! :) Lite roligt att jag kan planera något när jag sitter hemma hos raringen i stan :) Men det är så när jag vet hur allt ser ut och vad jag har där hemma :) Fint att sitta och fundera lite extra ibland :)

Men nu annat, hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0