underbara sommar

Kom precis hem ifrån en moppe tur med Sara från kiosken, vi har nämligen varit och köpte en varsin glass för jag anser att det behövs när det är 20-25 grader varmt :) Jätte skönt väder är det iallafall men lite tråkigt att det är massvis av moln på himlen men solen lyser iallafall ibland, det är ju bättre än ingenting.

Idag har jag inte gjort så mycket speciellt. Vaknat, käkat frukost och pratat med min finaste(!) :) varit förbi Fränsta för att köpa host medicin för nu är jag less att hosta på nätterna och vissa gånger på dagarna. 

För se om det blir något mer spännande att göra, finns inte så mycket här i Ljunga men vafan, det är ju sommar och jag kan ju leva livet! :D Fast lite tråkigt att jag inte kan bada, att tatuera sig förstör en stor del av sommaren, liksom jag får inte visa den i solen, vet inte anledningen men jag fick höra det idag och jag får inte bada, hmm, det är ju just det jag vill kunna göra på sommaren men nu sket det sig, "vill man vara fin får man lida pin"

Men nu ska jag ut i solen så ni får klara er, puss!


Haha brorsan fick välja bild, hell yeah! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0